DIDI
DIDI: de slimme chatbot die jouw organisatie versterkt
Maak kennis met DIDI, onze AI-gebaseerde chatbot! Nu het aanbod van AI steeds breder wordt en de mogelijkheden toenemen, is dit het perfecte moment om er gericht mee aan de slag te gaan. Het gaat niet om AI, omdat het er is, maar om het maken van een echt verschil door de inzet ervan. Het resultaat is DIDI!
DIDI is niet alleen 24/7 beschikbaar voor jouw klanten, maar sluit ook perfect aan bij de unieke uitstraling en inhoud van jouw organisatie. Maak kennis met DIDI, de slimme en aanpasbare chatrobot die jullie onder andere kan helpen om de klantenservice naar een hoger niveau te tillen.

Efficiënte klantenservice: hoe jouw bedrijf profiteert!
Het introduceren van DIDI, onze AI-gebaseerde chatbot, kan echt een verschil maken voor jouw bedrijf. Hier zijn een paar handige tips om DIDI optimaal te benutten:
-
Training en Aanpassing Stem DIDI af op de specifieke behoeften en de toon van jouw organisatie. Train de chatbot met veelvoorkomende vragen en scenario’s die jouw klanten kunnen hebben, zodat DIDI relevante en nauwkeurige antwoorden kan geven.
-
24/7 Beschikbaarheid Maak gebruik van DIDI’s 24/7 beschikbaarheid om klanten te ondersteunen buiten reguliere kantooruren. Dit verhoogt de klanttevredenheid en zorgt ervoor dat vragen snel worden beantwoord.
-
Personalisatie Gebruik de aanpasbare functies van DIDI om een persoonlijke ervaring te bieden aan jouw klanten.
-
Feedback en Verbetering Verzamel regelmatig feedback van klanten over hun interacties met DIDI. Gebruik dit om de prestaties van de chatbot continu te verbeteren en aan te passen aan veranderende klantbehoeften.
-
Veiligheid en Privacy Zorg ervoor dat DIDI voldoet aan alle relevante privacy- en veiligheidsnormen. Dit is essentieel om het vertrouwen van jouw klanten te behouden en hun gegevens te beschermen.
Door deze stappen te volgen, kun je DIDI effectief inzetten om de klantenservice te verbeteren, de efficiëntie te verhogen en een positieve klantervaring te bieden. Wil je meer weten over hoe DIDI jouw bedrijf kan versterken?
ONS aanbod
Diensten
Al onze diensten op een rijtje!

Domeinnamen & Hosting
Wij begrijpen dat online aanwezigheid van cruciaal belang is voor jullie succes. Of je nu een professionele website voor jouw bedrijf wilt laten ontwikkelen of op zoek bent naar betrouwbare hosting voor een complexe webwinkel, wij bieden de perfecte oplossing.

VoIP Telefonie
Het kiezen van een telefooncentrale voor een bedrijf is niet de meest gemakkelijke taak. Je wilt een systeem dat past bij jullie bedrijf; nu en in de toekomst. Het moet bovendien met jullie bedrijf mee kunnen groeien, zonder dat de kosten te hoog worden.

Managed werkplek
Het toepassen van een managed werkplek biedt bedrijven verschillende voordelen die bijdragen aan de efficiëntie, veiligheid en kostenreductie van de ICT-omgeving. Wanneer u kiest voor de managed werkplek is PM Networking volledig verantwoordelijk voor het beheer, onderhoud en ondersteuning van de werkplekken van jullie medewerkers, inclusief hardware, software en netwerkinstellingen.

Microsoft 365
Met de Microsoft 365 oplossing, kun je altijd en overal werken met de Office applicaties. De programma’s Outlook, Word, Excel, Teams, SharePoint, OneDrive, PowerPoint, OneNote en Access: zijn niet meer weg te denken tijdens de dagelijkse werkzaamheden. Omdat alle applicaties binnen Microsoft in de Cloud staan kun je altijd en overal o.a. online vergaderen, je mail checken op locatie en nog snel het Word-document bijwerken!

24Vault

Back-up
Om jullie organisatie te beschermen tegen het verlies van data als er toch iets misgaat, dien je een back-up te hebben! Je wilt voorkomen dat het bedrijf tot stilstand komt of zelf data verliest in een oncontroleerbare situatie, waarin snel handelen vaak een must is. Minimaliseer downtime en het verlies van data met de juiste back-up oplossing!

2-Factor-authenticatie
Onze 2FA oplossing is een zeer gebruiksvriendelijke mobiele app die jij en jullie medewerkers kunnen installeren op de smartphone. Zo heeft iedere gebruiker de zekerheid van een extra beveiligingsmodule en is het voor externe invloeden bijna onmogelijk om misbruik van te maken van jullie (bedrijfs)data.

eHerkenning
Het eHerkenning loginmiddel beschermt ondernemers tegen identiteitsfraude. Tegelijkertijd weten 500+ (overheids)instanties precies wie men tegenover zich heeft, wanneer er wordt ingelogd met het eHerkenning loginmiddel. DigiDienst voorziet bedrijven en organisaties bij het veilig en efficiënt beheren van hun digitale toegang, door het uitgeven van het eHerkenning middel niveau 3.