Back-up
Een back-up is altijd een goed plan!
Wij horen allemaal de verhalen over bedrijven die worden getroffen door cybercrime, een menselijke fout of een andere calamiteit waardoor belangrijke data verloren gaat. Veel bedrijven, zien dit gebeuren, maar geven het inrichten van een back-up nog steeds geen prioriteit. Tegenwoordig is het inrichten van een back-up voor het behoud en herstel van de bedrijfsgegevens essentieel.
Waarom een back-up?
Om jullie organisatie te beschermen tegen het verlies van data als er toch iets mis gaat, dien je een back-up te hebben! Je wilt voorkomen dat het bedrijf tot stilstand komt of zelf data verliest in een oncontroleerbare situatie, waarin snel handelen vaak een must is. Wanneer je de back-up op de juiste manier toepast en inricht, ben je ervan verzekert dat je snel weer aan de slag kunt en verlies van data minimaliseert.
- Voorkom verlies van data
- Beperk downtime
- Bespaar tijd en geld
Cloud vs. lokaal
Je kunt op twee manieren een back-up maken, enerzijds door hem op te slaan in de cloud, anderzijds door het lokaal op te slaan op bijv. een harde schijf. Welke keuze je daarin maakt is afhankelijk van hetgeen dat je wilt opslaan en wat de wens is voor het gebruik.
De cloud biedt bijv. voordelen als het gaat om schaalbaarheid, gemak, overal toegankelijk en lagere kosten. Een lokale back-up heeft als voordeel dat u het zelf beheert en er geen opslagruimte nodig is van derden. Wij ondersteunen u graag in de keuze welke back-up het beste bij u past!
Back-up Cloud
Een back-up in de cloud biedt diverse voordelen waaronder, gemakkelijk op- & afschalen, overal toegankelijk en lagere kosten.
Back-up Lokaal
Een lokale back-up heeft als voordeel dat u het in eigen beheer heeft en dat er geen opslagruimte nodig is van derden.
Combinatie Cloud & Lokaal
Wat steeds vaker voorkomt is dat er een combinatie tussen beide vormen van de back-up. Zo beschikt u over de veiligste manier om geen gegeven te verliezen.
ons aanbod
Diensten
Bekijk al onze diensten op een rijtje!
Domeinnamen & Hosting
Wij begrijpen dat online aanwezigheid van cruciaal belang is voor jullie succes. Of je nu een professionele website voor jouw bedrijf wilt laten ontwikkelen of op zoek bent naar betrouwbare hosting voor een complexe webwinkel, wij bieden de perfecte oplossing.
VoIP Telefonie
Het kiezen van een telefooncentrale voor een bedrijf is niet de meest gemakkelijke taak. Je wilt een systeem dat past bij jullie bedrijf; nu en in de toekomst. Het moet bovendien met jullie bedrijf mee kunnen groeien, zonder dat de kosten te hoog worden.
Managed werkplek
Het toepassen van een managed werkplek biedt bedrijven verschillende voordelen die bijdragen aan de efficiëntie, veiligheid en kostenreductie van de ICT-omgeving. Wanneer u kiest voor de managed werkplek is PM Networking volledig verantwoordelijk voor het beheer, onderhoud en ondersteuning van de werkplekken van jullie medewerkers, inclusief hardware, software en netwerkinstellingen.
Microsoft 365
Met de Microsoft 365 oplossing, kun je altijd en overal werken met de Office applicaties. De programma’s Outlook, Word, Excel, Teams, SharePoint, OneDrive, PowerPoint, OneNote en Access: zijn niet meer weg te denken tijdens de dagelijkse werkzaamheden. Omdat alle applicaties binnen Microsoft in de Cloud staan kun je altijd en overal o.a. online vergaderen, je mail checken op locatie en nog snel het Word-document bijwerken!
24Vault
Back-up
Om jullie organisatie te beschermen tegen het verlies van data als er toch iets misgaat, dien je een back-up te hebben! Je wilt voorkomen dat het bedrijf tot stilstand komt of zelf data verliest in een oncontroleerbare situatie, waarin snel handelen vaak een must is. Minimaliseer downtime en het verlies van data met de juiste back-up oplossing!
2-Factor-authenticatie
Onze 2FA oplossing is een zeer gebruiksvriendelijke mobiele app die jij en jullie medewerkers kunnen installeren op de smartphone. Zo heeft iedere gebruiker de zekerheid van een extra beveiligingsmodule en is het voor externe invloeden bijna onmogelijk om misbruik van te maken van jullie (bedrijfs)data.
eHerkenning
Het eHerkenning loginmiddel beschermt ondernemers tegen identiteitsfraude. Tegelijkertijd weten 500+ (overheids)instanties precies wie men tegenover zich heeft, wanneer er wordt ingelogd met het eHerkenning loginmiddel. DigiDienst voorziet bedrijven en organisaties bij het veilig en efficiënt beheren van hun digitale toegang, door het uitgeven van het eHerkenning middel niveau 3.