eHerkenning
eHerkenning is onmisbaar, betrouwbaar en overal inzetbaar
eHerkenning is een door de overheid erkend inlogsysteem voor bedrijven. In het verleden hadden bedrijven meerdere inlogcodes, om bijvoorbeeld in te loggen bij de overheid, de gemeente of andere organisaties. Dit is veranderd naar één universele inlogcode, eHerkenning.
Met deze universele inlogcode kunt u bij inmiddels 600+ (overheid)organisaties veilig inloggen. eHerkenning is veiliger in gebruik en maakt inloggen bij de vele overheidsinstanties een stuk gemakkelijker. Goed om te weten: alleen de wettelijke vertegenwoordiger van een bedrijf kan de inlogcodes gebruiken. Wel zo veilig, want hierdoor weet de overheid of een gemeente dat ze te maken hebben met de wettelijk bevoegde vertegenwoordiger.
eHerkenning, altijd veilig inloggen voor ondernemers
eHerkenning is een veilig en betrouwbaar inlogmiddel voor ondernemers, bedrijven, organisaties en intermediairs om online zaken te regelen met (overheid)organisaties. Inmiddels zijn er meer dan 600+ dienstverleners aangesloten, kan men bij meer dan 1.200 diensten inloggen en zijn er meer dan 500.000 inlogmiddelen in gebruik. Met eHerkenning weten overheidsorganisaties zeker wie zij voor zich hebben en dat diegene mag doen wat hij/zij wil doen namens het bedrijf of de organisatie. Gebruikers kunnen erop rekenen dat zij veilig en betrouwbaar hun zaken online kunnen doen.
Waarom eHerkenning?
De organisatie waar je met eHerkenning moet inloggen bepaalt het betrouwbaarheidsniveau en daarmee welk eHerkenningsmiddel je nodig hebt. Zo vragen de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO), net als de UWV en de Belastingdienst, betrouwbaarheidsniveau 3 om in te kunnen loggen. Wij adviseren dan ook om direct niveau EH3 aan te schaffen, zodat je niet voor onnodige kosten komt te staan, omdat je dan ergens niet kunt inloggen. Kijk voor een actueel overzicht van het benodigde betrouwbaarheidsniveau voor de verschillende aangesloten organisaties op www.eherkenning.nl
U kunt inloggen bij o.a. de
Rijksoverheid, zoals de Belastingdienst, het UWV of de RVO
Lokale overheden, zoals gemeenten, provincies en waterschappen
Private dienstverleners, zoals pensioenfondsen en verzekeraars etc.
ons aanbod
Diensten
Bekijk al onze diensten op een rijtje!
Domeinnamen & Hosting
Wij begrijpen dat online aanwezigheid van cruciaal belang is voor jullie succes. Of je nu een professionele website voor jouw bedrijf wilt laten ontwikkelen of op zoek bent naar betrouwbare hosting voor een complexe webwinkel, wij bieden de perfecte oplossing.
VoIP Telefonie
Het kiezen van een telefooncentrale voor een bedrijf is niet de meest gemakkelijke taak. Je wilt een systeem dat past bij jullie bedrijf; nu en in de toekomst. Het moet bovendien met jullie bedrijf mee kunnen groeien, zonder dat de kosten te hoog worden.
Managed werkplek
Het toepassen van een managed werkplek biedt bedrijven verschillende voordelen die bijdragen aan de efficiëntie, veiligheid en kostenreductie van de ICT-omgeving. Wanneer u kiest voor de managed werkplek is PM Networking volledig verantwoordelijk voor het beheer, onderhoud en ondersteuning van de werkplekken van jullie medewerkers, inclusief hardware, software en netwerkinstellingen.
Microsoft 365
Met de Microsoft 365 oplossing, kun je altijd en overal werken met de Office applicaties. De programma’s Outlook, Word, Excel, Teams, SharePoint, OneDrive, PowerPoint, OneNote en Access: zijn niet meer weg te denken tijdens de dagelijkse werkzaamheden. Omdat alle applicaties binnen Microsoft in de Cloud staan kun je altijd en overal o.a. online vergaderen, je mail checken op locatie en nog snel het Word-document bijwerken!
24Vault
Back-up
Om jullie organisatie te beschermen tegen het verlies van data als er toch iets misgaat, dien je een back-up te hebben! Je wilt voorkomen dat het bedrijf tot stilstand komt of zelf data verliest in een oncontroleerbare situatie, waarin snel handelen vaak een must is. Minimaliseer downtime en het verlies van data met de juiste back-up oplossing!
2-Factor-authenticatie
Onze 2FA oplossing is een zeer gebruiksvriendelijke mobiele app die jij en jullie medewerkers kunnen installeren op de smartphone. Zo heeft iedere gebruiker de zekerheid van een extra beveiligingsmodule en is het voor externe invloeden bijna onmogelijk om misbruik van te maken van jullie (bedrijfs)data.
eHerkenning
Het eHerkenning loginmiddel beschermt ondernemers tegen identiteitsfraude. Tegelijkertijd weten 500+ (overheids)instanties precies wie men tegenover zich heeft, wanneer er wordt ingelogd met het eHerkenning loginmiddel. DigiDienst voorziet bedrijven en organisaties bij het veilig en efficiënt beheren van hun digitale toegang, door het uitgeven van het eHerkenning middel niveau 3.